بدون تردید مراقبت و محافظت از کودکان از اصل‌های مهم در زندگی هر پدر و مادری بوده و کاری سخت و شیرین است. این پروسه دشوارتر می‌شود اگر والدین، فرزندان توانخواهی داشته و توانایی مراقبت 24 ساعته از آن‌ها را نداشته باشند. بعضی از بیماری‌ها مثل اوتیسم و سندروم داون مراقبت و مسئولیت زیادی را برای والدین به همراه دارند.

ردیاب افراد سندروم داون

امروزه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شاغل بودن و اهمیت حبس نکردن کودکان در منزل، نیاز به راه‌حل مناسبی برای کنترل کودکان دارند. بنابراین در این مقاله قصد داریم، با معرفی بهترین ردیاب افراد سندروم داون و قوی‌ترین ردیاب شخصی برای بچه‌ها، خیال شما را از کنترل و مراقبت کودکان توانخواه راحت کنیم.

چرا کودکان سندروم داون به ردیاب نیاز دارند؟

طبیعی است که کودکانی با ناتوانی ذهنی یا بیماری‌هایی مثل سندروم داون و اوتیسم به کنترل و مراقبت بیشتری نیاز دارند. افراد سندروم داون به دلیل ظرفیت توجه پایین و یادگیری آهسته‌، گاهی موقعیت خود را نمی‌توانند تشخیص دهند. همچنین ممکن است در بعضی از کودکان فقدان شنوایی و مشکلات حافظه آن‌ها را دچار سردرگمی و گیجی کند.

بنابراین کنترل و مراقبت از افراد سندروم داون بسیار اهمیت دارد. استفاده از مکان یاب کودک برای آگاهی از موقعیت لحظه به لحظه بسیار ضرروری و مهم است. از طریق جی پی اس یا ردیاب اورجینال می‌توان کنترل بیشتری از حرکات و موقعیت کودک در مکان‌های شلوغ و در موقع تنهایی داشت.

مزایای ردیاب شخصی برای افراد سندروم داون

ردیاب شخصی کوچک و مخفی بهترین ابزار برای کنترل موقعیت کودکان دارای مشکلات ذهنی است. البته از ردیاب‌ شخصی ارزان هم می‌توان برای مراقبت از کودکان معمولی استفاده کرد. جی پی اس‌های شخصی برای افراد سندروم داون به دلیل داشتن باطری و شارژ زیاد این امکان را می‌دهند تا از آن برای مسافت‌های طولانی استفاده کنید. همچنین از مزیت‌های دیگر ردیاب شخصی می‌توان به امکان شنود صدای اطراف و امکان تعریف محدودیت حرکتی جغرافیایی اشاره کرد.

جی پی اس‌های مخفی با داشتن قابلیت دکمه sos یا دکمه خطر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از موقعیت خطرناک کودک یا فرد مورد نظر آگاهی پیدا کنید. با این حال برنامه‌ مکان یابی کودک مثل اپلیکیشن‌های کاربردی موبایلی هم قابلیت ردیابی اشخاص را دارند ولی بهترین ردیاب کودک باید کوچک و مخفی باشند.

ردیاب افراد سندروم داون

نحوه استفاده از ردیاب کودک سندروم داون

ردیاب کودکان و افراد دارای سندروم داون یا تروزومی 21 بسیار شبیه ردیاب‌های خودرو است. ردیاب‌ها از طریق ماهواره، اطلاعات خود را ارسال می‌کنند. برای فعال کردن ردیاب کوچک مخفی باید ابتدا یک سیم‌کارت درون دستگاه قرار دهید و برنامه مخصوص ردیاب را روی گوشی خود نصب کنید. جی پی اس‌های کوچک شخصی معمولا نیاز به شارژ روزانه ندارند چرا که تا چند روز آن را نگه می‌دارند. جی پی اس‌ها شکل‌ و طرح‌های مختلفی دارند و در اندازه‌های مختلف، برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.

ساعت ردیاب کودک بهترین نوع ردیاب برای کودکان

ساعت ردیاب کودک و افراد سندرم داون یکی از جدیدترین ابزارهای امنیتی برای کنترل و مراقبت است. ساعت مچی ردیاب مانند دیگر ساعت‌های کودکان است اما برای ردیابی کودکان از قوی‌ترین ردیاب شخصی درون آن استفاده شده است. ساعت مچی ردیاب کودکان ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد و با دقت بالا تمامی موقعیت‌های کودک و افراد را ثبت می‌کند.

از جمله ویژگی‌های ساعت ردیاب کودکان می‌توان به امکان برقراری تماس، موقعیت‌یابی لحظه‌ای، امکان شنیدن صدا محیط، سیستم تعیین محدوده حرکتی و هشدار دهنده باطری اشاره کرد. ساعت ردیاب به دلیل قابلیت شنودی که دارد، مراقبت از کودکان و افراد دچار اختلالات ذهنی مناسب است. 

چه دسته از کودکان نیاز به ردیاب شخصی دارند؟

استفاده از ردیاب شخصی ارزان برای هر فرد یا خانواده‌ای مفید و قابل استفاده است. اما برای خانواده‌هایی که کودکانی با مشکلات و اختلالات ذهنی دارند، جی پی اس بیشترین کاربرد را خواهد داشت. کودکان بیش فعال، کودکان دارای مشکل روحی و کودکان اوتیسمی نیز برای مراقبت بهتر و بیشتر به ردیاب نیاز دارند.

ردیاب افراد سندروم داون

نکاتی درباره خرید ردیاب شخصی

یکی از سوالات مهم در مورد ردیاب‌ها، نکات مهم و ضروری در هنگام خرید است. در هنگام خرید انواع ردیاب شخصی یا خودرو حتما از سابقه فعالیت فروشگاه مطمئن شوید. قیمت‌ها را با هم مقایسه و از بهترین فروشگاه‌ها با خدمات پس از فروش خرید کنید. حتما محصولات را رجستری شده و از یک شرکت معتبر بخواهید.

همچنین از رایگان بودن مادام‌العمر سرور و اپلیکیشن جی پی اس خود مطمئن شوید. از شرکت‌های متخصص در زمینه انواع ردیاب، بهترین ردیاب را خریداری کنید. شرکت‌هایی که انواع ردیاب شخصی، آهنربایی، نظامی و خودرویی را بر حسب نیاز و علاقه مشتریان، عرضه می‌کنند.

ایران رهیاب، اولین مرکز پخش و فروش انواع ردیاب در ایران

استفاده از ردیاب شخصی برای خانواده‌های دارای کودکان و افرادی با بیماری‌های خاص، بسیار اهمیت دارد. ردیاب افراد سندروم داون می‌تواند باعث کنترل و مراقبت بهتر از این عزیزان شود. اما بهترین ردیاب را بهترین قیمت را از کجا باید خریداری کنیم؟

ایران رهیاب اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی در ایران است. ایران رهیاب با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع ردیاب، یکی از بزرگترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ردیاب خوردو و مدیریت ناوگان است. برای آگاهی از قیمت بهترین ردیاب‌ها، خدمات پس از فروش  و خرید ردیاب شخصی ارزان می‌توانید از طریق شماره‌های 22410328 و 22171062 -021 با کارشناسان ایران رهیاب در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha